اخبار | گروه بهمن

اخبار

در سومین جشنواره ی ملی بهره وری گروه بهمن لوح تقدیر دریافت کرد

در سومین جشنواره ی ملی بهره وری گروه بهمن لوح تقدیر دریافت کرد

سومین جشنواره ملی بهره‌وری با حضور دکتر محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران و رئیس این جشنواره و همچنین مدیران صنایع مختلف از قبیل گروه‌های فولاد،...

در سومین جشنواره ی ملی بهره وری گروه بهمن لوح تقدیر دریافت کرد
طرح ویژه خدمات نوروز 91 شرکت مزدا یدک

طرح ویژه خدمات نوروز 91 شرکت مزدا یدک

نوروز امسال، ارائه خدمات به محصولات گروه بهمن «در هر زمان / در هر مكان» شركت مزدا يدك امسال همچون سال‌هاي پيش به‌منظور رفاه حال مشتريان گرامي و ارائه خدمات به‌موقع...

طرح ویژه خدمات نوروز 91 شرکت مزدا یدک
گروه بهمن همچون سال های گذشته در فهرست 100 شرکت برتر

گروه بهمن همچون سال های گذشته در فهرست 100 شرکت برتر

بر اساس رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت بهمن دیزل با جهش 11 رتبه نام خود را در میان صد شرکت برتر سال1390 ثبت کرد. این شرکت که در سال گذشته در میان 100 شرکت...

گروه بهمن همچون سال های گذشته در فهرست 100 شرکت برتر
افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در تهران

افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در تهران

به‌منظور پوشش مناطق شرق و شمال شرق تهران، نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش شماره‌ی 1027 گروه بهمن در تهران پارس در تاریخ 8/10/90  افتتاح شد. در این مراسم آقایان سروش مدیرعامل...

افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در تهران
برگزاری دوره آموزشی «رضایت مشتری» در سازمان فروش

برگزاری دوره آموزشی «رضایت مشتری» در سازمان فروش

کارمندان بخش فروش نمایندگی‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر تصمیمات متقاضیان خرید خودرو می‌باشند که می‌توان با نظارت بر چگونگی جذب و آموزش مداوم آنها، گامی موثر در خصوص...

برگزاری دوره آموزشی «رضایت مشتری» در سازمان فروش
اولین کنفرانس سازمان های هولدینگ برگزار شد

اولین کنفرانس سازمان های هولدینگ برگزار شد

اولين كنفرانس سازمان‌هاي هولدينگ با محوريت «كاركردها و چالش‌ها» در تاريخ 5 و 6 دي‌ماه در سالن همايش وزارت كار برگزار شد. از مهم‌ترین اهداف این کنفرانس می‌توان...

اولین کنفرانس سازمان های هولدینگ برگزار شد
مرکز ارتباط با مشتری (CRM) خط مقدم وفادارسازی مشتریان

مرکز ارتباط با مشتری (CRM) خط مقدم وفادارسازی مشتریان

زنگ‌ها پی در پی به صدا در می‌آید تا اینکه با گفتن «اینجا مرکز ارتباط با مشتری است، بفرمائید» تماس با آن سوی خط برقرار می‌شود. مشکل برقراری...

مرکز ارتباط با مشتری (CRM) خط مقدم وفادارسازی مشتریان