همایش سراسری نمایندگان خدمات پس از فروش | گروه بهمن

همایش سراسری نمایندگان خدمات پس از فروش

  • تاريخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1390
همایش سراسری نمایندگان خدمات پس از فروش

hamayesh_namayandegan_soroush

سمینار آموزشی شركت مزدايدك با عنوان «دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو» در تاریخ 6/7/90 با حضور مهندس سروش مدیرعامل گروه بهمن، مهندس شیخانی قائم مقام خودرویی گروه بهمن، آقاي رحمتيان معاون منابع انساني گروه بهمن، مدیران شرکت های تابعه و نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گروه در هتل المپیک برگزار شد.

در این همایش مهندس سروش مدیرعامل گروه بهمن ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین، درباره‌ی اهمیت نقش نمایندگان در حوزه‌ی خدمات پس از فروش و همچنین فروش محصولات صحبت کرد و چهار اصل را در این حوزه به عنوان ارکان فروش موفقیت‌آمیز محصولات در نظر گرفت. وی در این‌باره گفت: برای فروش محصولات خود در بازار رقابتی امروز، محصولاتمان باید چهار ویژگی مهم داشته باشند. يكي از مهم‌ترين ويژگي‌ها در فروش اين است محصولی به مشتریان بدهیم که با کیفیت باشد. همان‌طور كه مي‌دانيد در دنياي امروز  سطح توقع مشتری در زمينه‌ي خدمات‌دهي نسبت به قبل بسيار متفاوت شده است و روز‌به‌روز بالاتر می‌رود. این وظیفه‌ی ما را سنگین‌تر می‌کند تا محصولات به‌روز و باکیفیت‌تري ارائه دهيم. امروز شرایط بازار رقابتی‌تر شده است و فروش محصول نيازمند سازوكار پيچيده‌تري است، بنابراین باید در انتخاب محصول دقت بیشتری داشته باشیم تا گزینه‌ی مناسبي به بازار عرضه كنيم.

وی قيمت مناسب محصول را رکن مهم دیگری در فروش دانست و ادامه داد: همان طور كه مي‌دانيد قیمت محصول تابعی از متغیرهای مختلفی است که گاهی از دست ما خارج است. یکی از آن متغیرها نرخ ارز است که تأثیر به‌سزایی در قیمت نهایی می‌گذارد. متأسفانه در 2 سال اخیر قیمت ارز به‌ویژه قیمت ین بالا رفته و درنتيجه قيمت محصولات ما نيز افزايش يافته است. در اين حوزه، همکاران در حال بررسي راهكارهاي موجود هستند تا كماكان سهم قابل توجهي در بازار خودرو داشته باشيم، اما در این حوزه اقدامات محدود است.

مهندس سروش درباره‌ی شبکه‌ی فروش و خدمات پس از فروش نيرومند و اهمیت آن در حیات شرکت‌های خودروساز گفت: برای فروش هر محصولی باید سطح تماسمان با مشتريان و متقاضيان به حداكثر برسد. هر چه با بازار هدف ارتباط مستقیم‌ و بي‌واسطه‌اي داشته باشیم موفق‌تریم. هرچه شبکه‌ی فروش به صورت مویرگی در سراسر كشور توسعه پيدا كند موفق‌تریم. همکاران در مجموعه‌ي سازمان فروش در حال برنامه‌ريزي در این حوزه هستند و تلاش مي‌كنند اين شبكه و ارتباط را گسترش دهند. خدمات پس از فروش در فروش کالاهای بادوام تاثیر زیادی دارد و باعث می‌شود مشتری با آرامش بیشتری محصولات را بخرد. امیدوارم با همکاری شما نمايندگان در گسترش این حوزه موفق باشیم.

مدیرعامل گروه بهمن در پایان درباره‌ی فروش با روش تسهیلی و تبلیغی گفت: یکی از معضلات امروز ما اين است كه قیمت تمام‌شده‌ي محصولات بالا رفته و قیمت فروش را افزایش داده که همين موضوع باعث شده است ميزان فروش كاهش يابد. بنابراین باید از ابزارهای مالی استفاده کنیم تا سهم بازار را از دست ندهیم. اين کار نيازمند تلاش دوستان و فراهم‌كردن امكانات مالي مناسب است تا بتوانيم مشتريان بالقوه را به مشتريان بالفعل تبديل كنيم. براي رسيدن به اين هدف ضرورت دارد همکاران ما در بخش لیزینگ با همكاري موسسات مالی نسبت به تهيه و ارائه‌ي روش‌های متنوع فروش اقدام كنند تا در اين راستا بتوانيم مشتریان خود را حفظ كنيم و سهم بازار خوبی داشته باشیم. امیدوارم با جمع‌بندی نقطه نظرات شما نمایندگان و تلاش دوجانبه به نتایج مهم و موثری برسیم و سهم بازار خود را گسترش دهیم.

در ادامه، مهندس شیخانی قائم‌مقام خودرويي گروه بهمن ضمن عرض سلام و ادب به خانواده‌ي بزرگ بهمن درباره‌ي اهميت اين همايش در جهت هم‌انديشي و تبادل‌نظر صحبت كرد. سپس، وي درباره‌ي پيشينه‌ي صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو پیشنه‌ی 120 ساله دارد و یکی از شاخص‌های رشد هر کشوری محسوب مي‌شود.20 درصد تجارت جهانی را صنعت خودرو تشکیل می‌دهد كه اهميت اين صنعت را نشان مي‌دهد. کشور ما هم با سابقه‌ی 50 ساله پیشینه قویی‌اي در اين صنعت دارد و بخش مهمي از نيازهاي كشور را فراهم كرده است. اما ارزش افزوده‌ی صنعت خودرو از تأمین قطعه شروع و در خدمات پس از فروش كه همان نمايندگي‌ها هستند تکميل می‌شود. بنابراين نقطه‌ي اتصال صنعت خودروسازی با مشتریان خدمات پس از فروش و نمايندگان هستندکه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چون تضمين‌كننده‌ي  فعاليت تجاري و اقتصادي بنگاه توليدكننده‌ي خودرو و بخش خدمات هستند. به همين دليل اين بخش از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و بايد برنامه‌ريزي دقیقی در جهت توسعه‌ي امكاناتي كه اين بخش نيازمند است صورت بگيرد.

در همين راستا، تقویت رویکرد مشتری‌مداری یکی از ارکان مهمي است که باید به آن برسيم و  اين ممكن نيست مگر با برنامه‌ريزي دقيق. يكي از اين محور‌ها ارتقاء کیفیت نمایندگی‌ها از طریق توسعه نمایندگی‌هاي رتبه 1 و 2 است که امیدوارم با تلاش همکاران شركت مزدا یدک به این مهم برسیم. محور مهم ديگر تقویت نمایندگی‌ها و دادن هویت به آن‌هاست.

مهندس شيخاني در ادامه از عواملي نظير افزایش آموزش كاركنان نمايندگي‌ها، افزایش تدریجی تجهیزات آن‌ها به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان، همکاری مشترک و بهره‌گیری از خدمات شرکای تجاري خارجی و ارتباط مشترک با آن‌ها،  انطباق با استانداردهای جهانی در حوزه‌ي رضایت‌مشتری،  خدمات‌رسانی سریع به مشتریان‌، تجهیز و گسترش مرکز پیام‌رسانی بهمن به عنوان مهم‌ترين محورهاي تقويت مشتري‌مداري ياد كرد. وي درباره‌ي اهداف آتي گروه بهمن گفت: رویکردهای آتی گروه بهمن با توجه به رویکردهای جهانی بر بستر IT گسترش پيدا خواهد. امیدوارم خدمات‌رسانی در حوزه‌ي IT گسترش یابد؛ به‌ویژه با کمک امکانات کارت اعتباری که می‌تواند تبادلات تجاری و مالي را در حوزه‌ي خدمات تسهیل کند. امیدوارم ارائه‌ي قطعات اورجینال از طریق شرکت مزدایدک توسعه پيدا كند كه با برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته در شش ماه‌ي دوم امسال این اتفاق می‌افتد. اميدوارم انبارهاي منطقه‌اي قطعات سبك و سنگين هرچه سريع‌تر ايجاد شود تا مدت زمان و هزينه‌هاي ارسال قطعات به حداقل برسد.

hamayesh-namayandegan

مهندس بابائي رئیس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن تبريك هفته‌ي دفاع مقدس و خوشامدگويي به مديران و نمايندگان گروه بهمن، با اشاره به پيشرفت‌هاي صورت‌گرفته در صنعت خودروسازي کشورمان پس از انقلاب شكوهمند اسلامي آن را مايه‌ي مباهات تمامي ايرانیان دانست، كه علی‌رغم دشواری‌های دوران جنگ تحمیلی موفق شدند در همه‌ي عرصه‌ها، به‌ويژه حوزه‌ي صنعت خودرو به‌سرعت مراحل پيشرفت را طی کنند. وي نقش نمايندگان را به‌عنوان پيشكسوتان اين روند توسعه، حياتي دانسته و كرامت انساني و پيشرفت اقتصادي را دو ركن اساسی در اين صنعت ارزیابی کرد. در اين همايش مهندس بابائی مدیرعامل شرکت مزدا یدک از زحمات و تلاش‌هاي مهندس عاشوري مديرعامل سابق شركت مزدايدك كه بسترهاي لازم را براي توسعه و تحول در اين شركت به‌وجود آورد قدردانی نمود. وي درباره‌ي فعاليت‌هاي صورت‌گرفته در شركت مزدايدك خاطرنشان کرد: تلاش‌های ما در ماه‌هاي اخير بر دو حوزه کلیدی تامين قطعه و ارتقاء سطح كيفي نيروي انساني در شبكه‌ي نمايندگي‌ها متمرکز بوده كه در همين راستا در شش ماه اول سال90 براي 1401 نفر، 29657 نفر ساعت دوره‌هاي آموزشي فني و غير فني برگزار شد. در نظر داريم پوشش 75 درصدي نياز فني شبكه و 90 درصدي غير فني را تا پايان سال 90 در تمامي حوزه‌ها به 100درصد ارتقا داده و تا پايان سال طرح سنجش اثربخشي دوره‌ها را براي تمام كارآموزان اجرا كنيم. در حوزه‌ي ارتقای كيفي شبکه نمايندگان، پیش بینی شده تا 30درصد از نمايندگان رتبه‌ي 1 و ساير نمايندگان رتبه‌ي 2 را كسب نموده و به اين ترتيب رتبه‌ي 3 و 4  نمایندگان به صفر برسد.

در ادامه، مهندس بابائی گزارش مبسوطي از فعاليت‌هاي صورت‌گرفته به‌منظور ارتقاي وضعيت كاركنان شركت مزدايدك و شبكه‌ي خدمات پس از فروش، خودروهاي تحت پوشش، تعميرگاه‌هاي مركزي و تعداد مراجعه خودروها در دوره گارانتی و وارانتی به شبكه ارائه دادند. مديرعامل شركت مزدايدك درباره‌ي نتايج حاصله گفت: بر اساس آخرين ارزيابي شركت بازرسي کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در سال 1389، شركت مزدايدك در بين ساير شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در رده‌ي سوم قرار گرفته و رشد 7/2 برابري نسبت به رشد متوسط صنعت  راداشته است و از عزم جدی این شرکت برای دستیابی به رتبه اول در ارزیابی سال 90 خبر داد که با استقبال گرم حاضرین مواجه شد. وي ضمن اعلام اتمام سفرهاي دوره‌اي در سطح كل شبكه نمايندگان، هدف از سفرهاي استاني تيم مديريت ارشد سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن به شبکه سراسری نمايندگان را در پنج حوزه‌ي ارتباط مستقيم با نمايندگان و مشتريان، ایجاد انگيزش در راستاي ارتقاي كيفي وضعيت نمايندگي‌ها، شناسايي مشكلات و برنامه‌ريزي جهت رفع آن‌ها، افزايش سطح رضايت نمايندگي‌ها از شركت و تعميق اهميت ارزيابي‌هاي شركت بازرسي اعلام كرد. در این جلسه فعاليت‌هاي انجام شده در اين شركت در ارتباط با نمايندگان و تقويت مشتري‌مداري از جمله کاهش چشمگیر 16/0روز رسيدگي به شكايات مشتريان و انتقال مرکز پیام به CRM گروه بهمن ، پياده‌سازي سيستم مديريت كيفيت ISO 9000 در نمايندگي ها ، نصب نماي كامپوزيت برای کلیه نمايندگي‌هاي گروه بهمن، پوشش 90درصدی تامين و توزيع ابزار مخصوص در شبكه‌ي نمايندگي‌ها، بهبود فروش قطعات در شش ماه نخست امسال و کسب رکورد فروش در کل تاریخ فعالیت شرکت ، تلاش براي تامين قطعات از منابع اصلي و افزايش 10 درصدي شبکه تامین کنندگان داخلی و خارجی، كاهش آمار تعداد خودروهاي خوابيده در سطح كل شبكه خدمات پس از فروش به عدد تك رقمي در هفته چهارم شهريور ماه، توسط رئیس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن تشریح شد. رئيس سازمان خدمات پس از فروش با ارائه‌ي توضيحاتي درباره‌ي مجموعه فعاليت‌هاي انجام‌شده در حوزه‌ي خدمات پس از فروش شركت بهمن ديزل و كسب رتبه‌ي 5 در بين 12 شركت توليدكننده‌ي خودروهاي تجاري در ارزيابي شركت بازرسي کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1389، اظهار داشتند كه اين شركت توانايي كسب رتبه‌ي اول را در سطح خودروهاي سنگين در كشور دارد. مهندس بابايي در پايان گفت: از شما نمايندگان عزيز سپاسگزارم كه با صبر و حوصله مشكلات را پشت سر گذارديد و همراه و همگام ما بوديد و اميدوارم در ادامه‌ي مسیر نيز با همكاري شما و تلاش جمعي به نتايج مطلوبي دست یافته و باعث افتخار خانواده‌ي بزرگ گروه بهمن گردیم.

پس از وي مهندس میرحکیم حسینی رئيس سازمان فروش ضمن خير مقدم به حاضرين درباره‌ي موضوع فروش در دنياي رقابتي امروز گفت: همانطور که می‌دانید بحث فروش فرایندی پیچیده‌ای است؛ به ویژه در صنعت خودرو و شرایط امروز که تحقق این فرایند به برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت دقیق احتیاج دارد و برای این امر همکاری سازمان فروش و نمایندگان الزامی است. نه شركت و نه نمايندگي‌ها به تنهایی نمی‌توانند فروش را به‌صورت موفقيت‌آميز انجام دهند. اين فرايند نیازمند ارتباط تنگاتنگ نمایندگان و سازمان است. دست تک‌تک شما عزیزان اعم از مديران خانواده‌ي بزرگ بهمن و نمايندگان را برای هرگونه کمک و راهنمایی می‌فشارم. عنصر اصلي در فروش و ارتباط با مشتريان نمايندگان هستند. قطعاً، نمايندگان عزيز با توجه به سرمایه‌گذاری‌هايشان در اين زمينه توقع درآمد مناسبی دارند. در حال حاضر تحقق خواسته‌ی آن‌ها به بحث همکاری، مشارکت و کمک باز می‌گردد. ما و نمایندگان باید بحث رضایتمندی مشتری را به عنوان یک اصل قرار دهیم؛ چراکه تعهد به این اصل ضمن حفظ مشتری، منافع گروه و نماینده را تأمین می‌کند. وقتی این موضوع هدف قرار گیرد خيلي از مشكلات در اين ارتباط حل مي‌شود و همه‌چیز با این هدف همسو مي‌شود، از جمله برخوردها، ارتباط‌ها و... بنابراین بايد برنامه‌هایمان را بر اساس اين اصل مهم اجرایي کنیم.

تلاش می‌کنیم سیاست کنترل بازار را اعمال کنیم و مشکلات این حوزه را به حداقل برسانیم. سعی‌مان این است با کم‌ترین زمان، پاسخگوی شما و مشتریان باشیم. تجديدنظر در سطح‌بندي و انجام حمایت‌های لازم از نمایندگان براساس سطح‌بندی‌ها در آینده‌اي نزديك صورت می‌گیرد. تعهد در انجام کارها، بسته‌های حمایتی و تشویق از نمایندگان در جهت رضایتمندی آنان از جمله‌ اهدافي است كه ‌در برنامه‌هاي آتي خود درنظر داريم. در پايان آرزوی سلامتی و توفیق برای شما دارم و امیدوارم با نظرات و پیشنهادات خود ما را در انجام وظیفه و مسئولیت‌هايمان کمک  کنید.

در ادامه، مهندس هراتی‌فر مديرعامل شركت بهمن‌ديزل با تاكيد بر اهميت گسترش سيستم IT در حوزه‌ي خدمات پس از فروش گفت: خوشبختانه، گروه بهمن جهت‌گیری خوبی در حوزه‌ی IT انجام داده و به پیشرفت‌های خوبی هم رسيده است که امیدوارم به‌سرعت در اين حوزه توسعه پيدا كنيم. سیستم خدمات پس از فروش نیز مدتي است در گروه بهمن پياده شده و مورد استقبال نیروی انتظامی قرار گرفته است؛ چراكه اين سيستم در پيداكردن خودروهاي مسروقه در كشور كمك به‌سزايي مي‌كند. همچنین سيستم ردیابی هم راه‌اندازي شده است كه  در بحث گارانتي و حوزه‌ي خدمات پس از فروش خودروهاي سبك و سنگين مي‌تواند كاربرد و استفاده‌ي زيادي داشته باشد. علاوه بر اين، سیستم پیامک هم كه مدتي در حوزه‌ي خدمات پس از فروش راه‌اندازي شده، روش خیلی خوبي برای اطلاع‌رسانی به مشتریان و همچنين نظرسنجی درباره‌ي ديدگاه مشتريان است. در حوزه‌ي خودروهاي سنگین، در حدود يك سال گذشته سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي در بخش سخت‌افزار، ابزارآلات و تجهیزات كارگاهي انجام شده است و تجهيز نماینده‌ها به خودروهای امداد جرثقيل را در برنامه داريم.

وي با اهميت استفاده از قطعات اصلي در اين باره گفت: استفاده از قطعات اصلی يك ضرورت است و توزیع اين قطعات همکاری دو جانبه را می‌طلبد. قطعاً هدف ما اين است كه قطعات اصلي را در كم‌ترين زمان با قيمت مناسب به‌دست شما برسانيم. توسعه‌ي شبكه‌ی خدمات پس از فروش بهمن دیزل تا پایان امسال يكي ديگر از برنامه‌ي اين شركت است. همچنين تصميم داريم در حوزه‌ی خودروهای سنگین هم وارد شويم و قطعاً شرايط فيزيكي نماينده‌ها بايد به تناسب اين خودروها تغيير پيدا كند. در برنامه داريم تا پايان امسال کامیون 18 تن ایسوزو را توليد كنيم و کشنده‌ي J6 هم از ديگر محصولات ما است كه نیازمند توسعه‌ی فضا برای نمایندگی‌هاست. در پايان بازهم تاكيد مي‌كنم رضايت مشتري رمز بقاي ما و شماست و سه عامل قیمت مناسب، کیفیت خوب و سرعت در ارائه‌ي خدمات مي‌تواند باعث افزایش رضایت مشتری شود كه اميدوارم با همكاري همديگر به اين مهم برسيم.

آقاي مهندس ممتازي مدیر خدمات پس از فروش شرکت مزدا یدک سخنرانی خود را با موضوع «نگاهی بر اقدامات و برنامه‌های مدیریت خدمات پس از فروش در حوزه نمایندگی‌ها» در سال 90 آغاز كرد. صحبت‌های وی در چهار بخش «مروری بر نتایج سال گذشته»، «برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال جاری»، «اقدامات صورت گرفته» و «اهمیت رضایتمندی مشتریان» ارائه شد.

ایشان به رشد 77 درصدی سال گذشته شاخص «وضعیت نمایندگی ها» اشاره كرد و این مهم را نتیجه‌ي اهتمام مدیران و كاركنان نمایندگی‌ها دانستند و در این ارتباط مراتب قدردانی خود را از نمایندگان اعلام كرد. همچنین وي با بیان رتبه‌بندی نمایندگی‌ها در سال گذشته اهمیت کسب رتبه 1 یا 2 در سال جاری را خاطر نشان کرد.

مهندس ممتازی با بر شمردن اقدامات موثری که در سال 90 برای ارتقای نمایندگی‌ها صورت‌گرفته بیان کرد که تمامی زمینه‌ها برای دستیابی به اهداف و کسب نتایج برنامه‌ریزی شده مهیا شده است. اهم این اقدامات عبارتند از: ارزيابي سال 90 اداره امور نمايندگان و مشتريان و شناسایی نقاط قابل بهبود و انعکاس کامل آن به نمایندگی ها و پیگیری های مداوم جهت انجام اقدامات لازم، بازديد مديران ارشد سازمان خدمات پس از فروش از نمایندگی ها با هدف شناسايي مشكلات و برنامه‌ريزي جهت رفع آنها و همچنین ايجاد انگيزه در راستاي ارتقاي كيفي نمايندگي ها، بهبود وضعيت نيروي انساني نمايندگي ها و سيستم آموزشي، بهبود وضعيت تجهیزات نمايندگي ها، بهبود وضعيت آراستگي و پایان نصب نمای کامپوزیت نمایندگی های S3 (بجز تعداد محدودی از نمایندگی ها که به دلیل جابجایی محل به تعویق افتاده است، نصب نمای 114 نمایندگی کامل گردیده است.)، پياده‌سازي سيستم مديريت كيفيت ISO9000 در نمايندگي ها (26 نمایندگی گواهینامه اخذ كرده‌اند و 72 نمایندگی تا پایان آذر ماه اخذ خواهند نمود.)

وي در پایان عنوان كرد با توجه به پیشرفت های صورت‌گرفته در حوزه نمایندگی‌ها و همچنین اقدامات امسال در شاخص «وضعیت نمایندگی ها» وضعیت مطلوب حاصل شده است و نمایندگی‌ها باید توجه خود را بیش از پیش به موضوع «رضایتمندی مشتریان» معطوف نمایند؛ چرا که این دو به منزله دو بال یک نمایندگی بوده و توجه و توانمندی در هر دو این موارد شرط لازم برای ارتقای نمایندگی است.

پس از وي، مهندس قرباني،  ضمن عرض خير‌مقدم و ابراز خرسندي از حضور در جمع نمايندگان، مواردي چند از چشم‌انداز مشترك از بازار قطعات يدكي مزدا، سهم بازار قطعات در انتهاي سال 89 و انتهاي شهريور‌ماه 90 -با اشاره به سهم‌گيري شرکت مزدايدك در شش ماهه نخست 90- و افزايش سهم بازار از 35 درصد به 48.5 درصد و برنامه‌ي سال 90 را به اطلاع نمايندگان رساند. وي افزود، شركت مزدايدك عزم توسعه‌ي جدي كسب و كار را داشته و با تكيه بر عرضه‌ي قطعات شركتي با برند مزدايدك به‌صورت يكپارچه و منسجم سعي در تثبيت سهم بازار قطعات داخلي دارد. در خصوص قطعات Genuine نيز با رويكردي متهورانه اقدام به گشايش اعتبار 1،000،000،000 يني شده كه اين حجم همكاري با مزدا، در تركيب با سياست قيمت‌گذاري رقابتي، فضاي فعاليت واسطه‌ها را محدود مي‌كند.

در اين همايش كارشناسان شركت بازرسي كشور در چندين نوبت به تشريح دستورالعمل شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو پرداختند و نمايندگان را با جديدترين قوانين در اين حوزه آشنا كردند. در اين همايش، چندين تن از نمايندگان درباره‌ی مشکلات مختلف نمايندگي‌ها صحبت كردند. در پايان، جلسه‌ي پرسش و پاسخي ميان نمايندگان و مديران شركت مزدايدك برگزار شد و درباره‌ي مشكلات موجود بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

گزارش از : محمد جوادی / ماهنامه پیام بهمن شماره 88