
مرکز ارتباط با مشتری (CRM) خط مقدم وفادارسازی مشتریان
زنگها پی در پی به صدا در میآید تا اینکه با گفتن «اینجا مرکز ارتباط با مشتری است، بفرمائید» تماس با آن سوی خط برقرار میشود. مشکل برقراری...
زنگها پی در پی به صدا در میآید تا اینکه با گفتن «اینجا مرکز ارتباط با مشتری است، بفرمائید» تماس با آن سوی خط برقرار میشود. مشکل برقراری...
همایش مدیران گروه بهمن با هدف تبیین شرایط حال حاضر گروه بهمن و چالشهای محیطی پیرامونی آن در تاریخ 23/9/90 در مرکز بهمن موتور برگزار شد. مهندس سروش مدیرعامل گروه بهمن ضمن خیر مقدم به...
چهارمين دوره جشنواره وب ايران با معرفي برترين سايتها و برنامهنويسان تلويزيونهاي هوشمند به كار خود خاتمه داد. در اختتاميه اين جشنواره كه پنجشنبه، ششم بهمن ماه با...
شرکت سروش بهمن با مشارکت شرکت گالکوبلژیک در دهمین نمایشگاه بینالمللی تاسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی که از تاریخ 24 تا 27 مهر ماه برگزار شد حضوری فعال داشت....
آنچه که همواره در راه موفقيت سازمانها مورد توجه صاحب نظران و مديران بوده، تمرکز ويژه بر منابع انسانی به عنوان سرمايه ای گرانبهاست و در اين ارتباط لازم است به ارزيابی و بهبود...
سمینار آموزشی شركت مزدايدك با عنوان «دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو» در تاریخ 6/7/90 با حضور مهندس سروش مدیرعامل گروه بهمن، مهندس شیخانی...
گروه بهمن با ارائه چند محصول جدید در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل و خدمات شهری حضور یافت. به نقل از روابط عمومی گروه بهمن در این نمایشگاه تعداد زیادی از...