اجرای طرح پاییزه خدمات پس از فروش بهمن موتور | گروه بهمن

اجرای طرح پاییزه خدمات پس از فروش بهمن موتور

  • تاريخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400
اجرای طرح پاییزه خدمات پس از فروش بهمن موتور

طرح ویژه خدمات پس از فروش بهمن موتور با نام طرح تخفیف پاییزه از یکم تا یازدهم آذر با هدف انجام بازدیدهای فصلی رایگان و ارائه تخفیف در اجرت سرویس های ادواری و قطعات مصرفی و یدکی برگزار می شود.
طرح تخفیف پاییزه بهمن موتور ویژه خدمات پس از فروش خودروهای این شرکت از یکم آذر آغاز و تا یازدهم آذر ادامه دارد. این طرح برای خودروهای فیدلیتی (Fidelity)، دیگنیتی(Dignity)، مزدا (Mazda)، فاو (FAW)، هاوال(Haval)، پیکاپ کاپرا و وانت کارا و مزدا اجرا می شود.
در این طرح انجام بازدیدهای فصلی خودروها به منظور جلوگیری از افزایش هزینه ها در اولویت قرار گرفته است که به صورت رایگان انجام شده تا از اعمال هزینه های بعدی به مشتریان در آینده جلوگیری شود. بازدید عملکرد بخاری و کولر، سطح مایعات (ضدیخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک، منبع آب شیشه شور)، نشتی مایعات، وضعیت تایرها و لنت ها، برف پاکن، سیستم روشنایی خودرو و بررسی پارامترهای عملکردی موتور با دستگاه از جمله خدمات رایگان ارائه شده در طرح خدمات پاییزه است.
شرکت بهمن موتور هدف از اجرای این طرح را افزایش رضایتمندی مشتریان اعلام کرده تا بتواند شعار همیشگی "همواره مراقبتان هستیم" را پررنگ تر به نمایش بگذارد.
15 تا 25 درصد تخفیف در ارائه قطعات مصرفی و یدکی در نظر گرفته شده است و از جمله مزایای این کمپین می باشد. از آن جا که انجام سرویس های ادواری در طول عمر قطعات خودرو حائز اهمیت است، 50 درصد تخفیف نیز در اجرت سرویس های ادواری در نظر گرفته شده است.
در 59 شهر و 76 نمایندگی بهمن موتور خدمات رسانی در قالب طرح تخفیف پاییزه انجام خواهد شد و تمام خودروهای فاقد گارانتی و گارانتی‌دار از خدمات این طرح می توانند استفاده کنند، متقاضیان استان های تهران و البرز نیز می توانند علاوه بر دریافت نوبت پذیرش و مراجعه به نمایندگی های مجاز، از طریق سرویس در محل از خدمات مشمول طرح استفاده کنند.
گفتنی است؛ بهمن موتور در دوره های متفاوت در طول سال طرح های خدمات پس از فروش اجرا کرده و توانسته میزان رضایت مشتریان خود در این حوزه را افزایش دهد. مشتریان برای دریافت خدمات می توانند از طریق وبسایت گروه بهمن و نرم افزار موبایل به صورت اینترنتی نوبت پذیرش دریافت کنند. همچنین با دارا بودن تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده و تجهیزات استاندارد در نمایندگی ها، خاطر مشتریان خود را از کیفیت خدمات پس از فروش آسوده کرده است.

-لینک نصب Mobile app
-لینک نوبت دهی

-لیست قطعات مصرفی مشمول طرح

-عاملیت های مشمول طرح